niedziela, 24 sierpnia 2014

Z pasją przez życie przejść łatwiej- tanecznym krokiem, odważnie, z radością :): a po otwarciu profilu...

Jest PM!!! :D

A więc jest! Mam swój perfect match. okazuje się że to pierwsza rodzinka z którą rozmawiałam. Czytałam dużo że spokojnie, nie ekscytuj się pierwszą rodzinką itd itp... kiedy ja czułam nawet jak dałam sobie czas na opadnięcie emocji, że chcę z nimi spędzić ten rok :) Są pozytywni. :) Bardzo otwarci i ich córka tańczy. Mam nadzieję że nie rozniesiemy obie im domu xD No i będę mieszkać koło Waszyngtonu. Co mnie zadziwiło jak dużą bazę szkół mam do wyboru. naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona. :) może uda się zrealizować moje marzenie o DMT. :) a więc został mi już niecały miesiąc na wypełnienie wszystkich formalności i wyjazd... 

Strach trochę miesza się z radością i podekscytowaniem tym wszystkim, co się wkoło mnie dzieje. moja rodzinka nie bardzo wierzy że jadę, moja siostra stwierdziła że jestem odważna i mnie podziwia. nooo usłyszeć coś takiego od niej- BEZCENNE!!! teraz tylko trzeba uzbierać pieniążki i ściągnąć wszystkie należności i do bojuuuuu! =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz