niedziela, 31 sierpnia 2014

Z pasją przez życie przejść łatwiej- tanecznym krokiem, odważnie, z radością :): Z pasją przez życie przejść łatwiej- tanecznym kro...

A TYMCZASEM...


A więc trochę się dzieje. udało mi się znaleźć pracę na te kilka tygodni. Ostatniio czytam książkę Marka Kamińskiego "Wyprawa" gdzie pisze o spełnianiu marzeń, dążeniu do celu, motywacji. wewnętrznych i zewnętrznych pragnieniach. Polecam! bo to naprawdę coś bardzo ciekawego. Pomyślałam sobie o mojej drodze załatwiania wyjazdu do Stanów i realizowaniu mojego marzenia o nauce DMT. 

Tak sobie myślę, że czasem nie wiedzieć, co nas czeka, ile nas czeka. Bo nagle się okazuje,. że oglądając się wstecz przechodzimy naprawdę dużo i gdybyśmy wiedzieli i byli świadomi, jak wiele nas czeka, po prostu nie podjęlibyśmy się tego. :) To tak moja refleksja na dziś. ;)

Wiza już w trakcie załatwiania, czekam tylko aż pieniązki wpłyną na konto i będę mogła umówić się na rozmowę z konsulem. No ciekawe. Jeszcze bnie nastawiam się na wyjazd, jeszcze podchodzę do tego z dużym dystansem. Słyszałam o przypadkach, że ktoś wizy nie dostał, nawet jeśli jedzie jako au pair. Więc z radością jeszcze poczekam. ;)

tymczasem przyjechali znajomi z Niemiec, którym miałam okazję opowiadać o wojnie i powstaniu warszawskim (oprowadzałam ich po starym mieście, kilku miejscach też Warszawy, jedli pierogi :D )






ciekawe, jestem też pozytywnie zaskoczona ich reakcją i szacunkiem, wręcz nawet podziwem dla pokolenia, które przeżyło lub żyło w czasie wojny, heroizmem i postawą mieszkańców podczas powstania.




 Poszliśmy póxniej na kawę i ciacho. :) generalnie świetny czas, nowi ludzie, bardzo pozytywnie :) i stwierdzam, że Warszawa da się lubić, i jest nawet ładna! :D 

życzę wam DOBREGO DNIA!
 A ja idę z moimi dzieciakami na plac zabaw. 
P.S. nie myślicie że opieka nad dziećmi to takie drugie dzieciństwo?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz